1. Burmistrz
2. Rzemieślnik
3. kupcy (2)
Zadania zespołów:
I. Zadania wstępne (KONIECZNOŚĆ KONSULTACJI NAUCZYCIELA):
1. przygotowanie charakterystyki miasta
2. przygotowanie kart do gry (wg podanego wzoru):
a. Karta towarów produkowanych na rynku wewnętrznym miasta
b. Karty identyfikujące funkcje miejskie członków zespołu
c. Karty pieniędzy 330 solidów 1, 5, 10, 20 solidów
II. Zadania poszczególnych członków zespołu:
1. Kupcy (2) jeden porusza się drogą morską:
a. dokonują transakcji handlowych, dysponują pieniędzmi
b. nanoszą dane dokonanych transakcji na swoją kartę
c. sprzedają i kupują towary, które zawożą do miasta lub odsprzedają po drodze
d. znają potrzeby i ofertę innych miast
2. burmistrz:
a. kontroluje transakcje dokonywane w mieście
b. nanosi zyski i straty i dane od kupców na kartę miasta
c. dokonuje transakcji handlowych na miejscu
d. opiekuje się skarbcem miasta
3. rzemieślnik:
a. dokonuje transakcji handlowych miasta
b. kontroluje i dysponuje towarami miejskimi (produkowanymi w mieście i przywożonymi przez kupców)
c. pomaga burmistrzowi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz